2018թ հոկտեմբերի 18-19 «Հայ կրթություն» կրթական հիմնադրամի Խորեն և Շուշանիկ Ավետիսյանների անվան դպրոց և համայնքային կենտրոնի ուսուցչուհի Ծովիկ Մանուկյանը մասնակցեց Եվրախորհրդի Ժամանակակից Լեզուների Եվրոպական Կենտրոնի կողմից Ավստրիայի Գրաց քաղաքում անցկացված սեմինարին` «Լեզվի իրազեկման զարգացումը առարկայան դասերին» թեմայով:
Երկու օր նախագծի 5 անդամները աշխատեցին Հայաստանից, Ավստրիայից, Ֆինլանդիայից, Ֆրանսիայից, Իսլանդիայից, Նիդերլանդներից, Նորվեգիայից, Շվեդիայից և Շվեյցարիայից ժամանած ոչ լեզվի մասնագետ 11 ուսուցիչների հետ, ովքեր աշխատում են 12-13 տարեկան փախստական աշակերտների հետ: Սեմինարի ընթացքում մշակեցին դասավանդման մոտեցումներ և նյութեր տարբեր առարկաների դասավանդման համար:
Նախագծի նպատակն էր առարկայական ուսուցիչներին տրամադրել գործնական ընթացակարգեր՝ բացահայտելու և աջակցելու համար իրենց աշակերտներին: Դասընթացները հնարավորություն կտան ուսուցիչներին օգտագործել տարբեր մեթոդներ, ներառել բազմակողմանի և միջմշակութային մոտեցումներ դասավանդման մեջ, մոտեցումներ, որոնք սովորողները կարող են կիրառել նոր առարկայի բովանդակության մեջ
Կրթակարգի մշակումն այլ առարկաների և լեզվի միջոցով դեռևս նորույթ է հայաստանյան կրթական միջավայրում և թերևս առաջնային նախապայման է ներմուծել ԺԼԵԿ–ի տրամադրած նյութերը և դասավանդման մեթոդները հենց այդ համատեքստում: Կրթակարգի մշակումն այլ առարկաների և լեզվի համակցմամբ կարևոր ոլորտ է Հայաստանում, քանի որ այսօր մեծաթիվ փախստականներ են ինտեգրվում հայաստանյան դպրոցներում, իսկ այդ պարագայում կարևոր նախապայման են դառնում ոլորտում մի շարք գործունեություններ ծավալել: Առաջին հերթին, հարկավոր է ուսուցանել որոշակի բազմագրագիտական մոտեցումներ և փոխանցելի հմտությունններ այն համատեքստերում, որտեղ սովորողները գործառում են մեկից ավելի լեզուներ:
* * * * *
From 18th up to 19th 2018 chemistry teacher Tsovik Manukyan from “Armenian Education” Educational Foundation Khoren and Shooshanig Avedisian School participated to network meeting entitled “Developing Language Awareness in Subject Classes”. The meeting was organized by the European Center for Modern Languages of the Council of Europe, in Graz, Austria.
Two days 5 team members of the ECML’s project worked with 11 non-linguistic subject teachers of 12/13 years old students with migration background on the development of teaching approaches and materials, coming from Armenia, Austria, Finland, France, Iceland, Netherlands, Norway, Sweden and Switzerland.
The aim of the project was to provide subject teachers with practical procedures to identify and support their learners. The procedures developed will enable teachers to reflect on different ways to include plurilingual and intercultural approaches in their teaching, approaches which learners can draw on and apply when learning new subject content.
Content and Language Integrated Learning is a relatively new area within the scope of educational contexts and it is necessary to implement all the ECML materials in Armenian teaching contexts. In Armenia CLIL in its essence represents an important area as there are growing number of migrant children in schools and hence, there are many activities to be accomplished. Firstly, it is essential to address some subject literacies and transferable skills in the contexts where learners are operating in more than one language. Hence, I plan further to develop a manual for subject teachers, introducing all the methods and skills needed for them. Before that, it is an urgent need for my country to achieve some tangible outcomes, mostly in the contexts where there are migrant children.